Alla hjärtans

Glad alla hjärtans dag ♥

Efter att ha överlevt feber och virus i magen på både mig och Casper så känns allt mkt bättre igen.  Fy satan vilka dagar!  Idag var första gången jag kände mig hungrig på flera dagar.  

Solen har visat sig framme och vi har haft vårväder.  Jag har blivit bortskämd på alla hjärtans dag med blommor,  choklad,  middag och en datenight med barnvakt ordnad ♥ Min blivande man är en på miljonen! Lika förälskad i honom varje dag.  Efter sjukdomar passar lite överraskningar perfekt.  Så en helt underbar dag har vi haft. 


Så lyckligt lottad som har en så fantastiskt liten familj.  Jag älskar att leva tillsammans med mina prinsar ♥


Så glad alla hjärtans dag alla bloggläsare★

Ser ni på Parneviks? Vi kollar här hemma och vi älskar det! 

//Em 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0