Välkommen 2017

Nytt År och nya möjligheter! Lägger ett fantastiskt 2016 bakom mig.  Känslorna och händelsernas år.  Borde göra en årsresume.


Dagarna flyget iväg och på måndag börjar jag jobba.  Galet.  

Jag lite att skriva igen. Vi börjar med nyårsafton som spenderades här hemma med en annan familj.  De har barn i samma ålder som C. Vi mammor har träffats en del under föräldraledigheten och barnen leker otroligt bra ihop och vi föräldrar trivs ihop vi med så nyårsfirande blev det.  Vi lagade mat,  3 rätters, barnen lekte,  vi spelade bingolotto och pratade i mängder.  Skålade in tolvslaget. 


Här är ett litet axplock av bilder.  Jättekul kväll. 


Det enda som störde mig var hur mycket det smällde under kvällen.  Tack för att Tyson inte är skotträdd! Nej inte bra,  vi måste få ett slut på fyrverkerier.  

Någon har fyllt år idag oxå ♥ mer om det sen. 

//Em 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0