Long time no see

Det var länge sedan vi hördes. Hoppas på förbättring. Livet har rullat på snabbt och mycket har hunnits med och ska hinna göras. Jag har iallafall gått på semester och föräldraledigt för ca 3 veckor sedan. 


I veckan överraskades jag med en resa till Stockholm tillsammans med min fästman. Ett härligt dygn barnfria.
Vi checkade in på Clarion Sign, shoppade, besökte Selma City Spa, åt på Grodan och bara njöt. Tänkte köra en liten plus och minus lista; 

Plus:
Hotellet så nära och bra 
Shoppingen - gjorde verkliga fynd! 
Grodan - ät där! Ni lär knappast bli besvikna. 
Hotellrummet - ngt för sig! 

Minus:
Vi fick vänta en timme extra på rummet blev dock bra kompenserade med gratis entré till spat och godis
Fattades kaffe på rummet 
De höll på att bygga om så frukosten hade inte lika stort utbud och man fick speciella tider att anpassa frukosten på. Vi fick bra tider dock.
Spat- helt klart en försämring sedan jag och Heléne var där. Dock nya omklädningsrum som var fräscha men saknade en stor frukt buffé att hugga in på. Tur vi blev bjudna på entrén.


Så mysigt dock att komma iväg jag och A. Vi hade det verkligen toppen på alla vis <3 


//Em 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0