Nu är vi gifta!

En av anledningarna till att det varit mycket sista tiden är att jag och A har gift oss. I fredags 28/7 kl 14.10 sa vi ja till varandra ute vid min mosters sommarstuga i Utgrycken. Våra närmaste närvarade. Dagen blev perfekt på alla sätt och vis. Så mycket kärlek och känslor. 


Det finns så mycket mer egentligen att skriva om dagen. Har dock inte smält allt ännu. Just nu bara njuter jag att vara fru till den mest fantastiska mannen som finns ❤️ 

Precis sagt Ja till varandra här

Lycka ❤️

Älskade familj ❤️ min brudbukett är blommor från Utgrycken där vi gifte oss. Heléne har satt ihop den åt mig 💐

Så vacker plats vi valde.

Alla i familjen var självklart närvarande under hela dagen 

Vem som var min tärna och stöttade mig hela dagen förstår ni nog ;) världens bästa vän. Hur ska jag någonsin kunna tacka dig för allt du gör för mig? Love you ❤️

Status efter dessa dagar. Trötta men så lyckliga ❤️

//EM numera Fru och maka 👰



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0