Resturangbesök och att vila upp sig

I lördags var vi på resturangbesök för att fira Caspers farfar.  Intressant planering för att få en 14 månaders att inte tröttna ut. Jag blev återigen förvånad över vår fantastiska skatt som skötte sig exemplariskt.  Trots att det var på kvällen,  mkt folk och lång väntan på maten. 



Han älskar att vara med alla sina kusiner.  De hade så roligt ihop.  Sedan blev det lite mello mys i soffan hos farfar.  Vår stora pojke satt där iförd pyjamas och myste en bra stund innan vi åkte hemåt och han somnade i bilen. Bästa Casper ♥ så otroligt lugn,  det har du ärvt av din pappa. 


Själv har jag jobbat mycket sista tiden.  Igår var jag och småpojkarna hos mormor och blev bortskämda medans pappan i familjen sov efter lite nattjobb.  Ser fram emot lite helgledigt med familjen.  Jag känner mig lite trött. Det får man göra ibland ♥ 


//Em 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0